September Favorites

Hoi! Inmiddels is mijn favoriete maand september alweer voorbij, en heb ik al even niks geschreven. Dit komt omdat ik het even superdruk had met school en privé. Niks bijzonders, gewoon even alles bij elkaar wat voor nogal wat drukte zorgde, haha! Te veel drukte om nog te kunnen schrijven, maar ik heb alles wel weer op orde nu. Ondanks alle drukte had ik wel een paar dingen die ik heel leuk vond deze maand, kijk maar mee!

Freddy My Love

Ken je Freddy? Ze maakt beauty Youtube-video’s en met haar schattige accent en mooie gezicht zijn die super leuk om naar te kijken. Zeker een aanrader!

Camiel
20150924_110103[1]
Ja, mijn kat heeft een naam, Camiel it is! Ik vind het zo ontzettend leuk om een kat erbij te hebben, hij is veel socialer dan ik had verwacht, haha, en het gaat ook super met mijn hond. Kijken hoe hij alles ontdekt en hoe hij groeit is heel leuk om te zien, en het is echt een schatje c:

Wafelijzer
20150820_152740
Yeees, ik heb er een hoor! Ik geloof dat ik ooit al eens heb geschreven over het niet hebben van een wafelijzer, maar nu heb ik ‘m! Ik heb in één week al stapels wafels gebakken, heerlijk! Het gaat super snel, en ze zijn veel lekkerder dan die uit de winkel, en heerlijk met slagroom en fruit!

Omen

Ik ben al heel lang fan van Disclosure, en dit nummer met Sam Smith is weer supergoed. Perfect voor nu, rustig maar zeker niet saai!

Dit waren mijn favorieten van deze maand, en ondanks alle drukte heb ik ervan genoten! Wat waren jouw favoriete dingen in September?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! X

Een gedachte over “September Favorites

Geef een reactie

