The purrfect gift

kitten

Ik ben morgen pas jarig, maar mijn eerste ‘verjaardagscadeau’ heb ik al gekregen. Ik wil al heel lang een kat, maar het mocht nooit, tot nu! Een vriendin van me zocht nog een plekje voor een van haar kittens, en zodoende zijn we daar gaan kijken en voor de bijl gegaan (die oogjes!). Nu hebben we hier dus sinds een dag een kitten erbij, en ik denk dat het niet beter had kunnen gaan.

20150924_110151[1]20150924_110209[1]

Goed, dit is ‘m dus! We denken dat het een katertje is, maar 100% zeker weten doen we dat nog niet. Hij is razend nieuwsgierig en klimt het liefste overal op, in onder en door.

20150924_111211[1]20150924_110103[1]

We hebben ook een hond, daarom hebben we hier echt heel goed over nagedacht. Gelukkig ging het vanaf de eerste seconde prima! Ze vind ‘m  heel interessant en loopt constant met hem mee, maar ze heeft nog geen één keer gegromd, waar ik heel blij om ben! Mijn zusje en moeder waren er ook nog niet helemaal van overtuigd dat katten leuk zijn, maar toen ik gisteravond thuiskwam lagen ze allebei te kijken hoe hij aan het slapen was, zo lief!

20150924_110143[1]20150924_101728[1]

Het enige wat we nog niet hebben is een naam, dat vind ik deze keer echt lastig. Dus heb je nog leuke suggesties, reageer dan even hieronder!

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, ik ben in elk geval super blij!

Tot de volgende keer! x

5 gedachtes over “The purrfect gift

Geef een reactie

