Herfst Wishlist

Jaa, vanaf vandaag is het weer officieel herfst! De meteorologische herfst begon al een aantal weken geleden, maar nu is het ook volgens de astronomische seizoensverdeling herfst, eindelijk! Zoals ik in mijn vorige post al vertelde, hou ik enorm van de herfst. Het feit dat je weer laagjes kan dragen zonder dat alles na vijf minuten al aan je lijf plakt vind ik heel fijn, maar het nadeel hieraan is wel dat het kouder is en vaker regent. Daarom heb ik een wishlist voor  het najaar (en de winter ook wel) gemaakt. Kijk je mee?

essentials

Regenjas
In Nederland kun je natuurlijk niet zonder regenjas. Ik heb een heel schattige parka (zo’n ding voor over je eigen jas), maar die is nogal groot en twee jassen is onhandig en warm. Daarom wil ik graag een jas die van zichzelf al waterdicht is, en het liefste ook zo’n ‘echte’ regenjas. Je kent ze vast wel, zo’n gele in een typisch regenjasmodel. Ik vind die super leuk (oké, misschien niet in knalgeel, maar je snapt me), met zo’n jas hoop je bijna dat het gaat regenen!

superdry
De jas op de foto is van Superdry.

Donkere lipstick
Ik ben niet echt een persoon die heftige rode lipstick rockt, maar die donkerrode lipsticks zien er altijd zo mooi uit! Het enige nadeel is dat de Lorde-look nogal snel op de loer ligt. (Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lorde super,maar voor naar school zie ik er liever niet zo uit). Deze lipstick van l’Oréal vind ik wel heel erg gaaf (en is blijkbaar toch nog te koop), dus misschien zie je er binnenkort wel een review van!
purered
De lipstick koop je o.a. hier.

Fjällräven Kanken
Oké, school is pas drie weken bezig, maar mijn tas is nu alweer kapot (snik). Daarnaast ben ik eigenlijk wel klaar met tassen die je op je arm moet dragen (heel mooi, maar niet met 20 kilo aan boeken erin). Deze rugzak van Fjallraven vind ik supergaaf, en handig omdat het ding me onverwoestbaar en redelijk ruim lijkt. Ja, dit is sowieso een must!

kanken
De tas op de foto is van Fjallraven.

Lush lipscrub
Als het weer slechter wordt, worden mijn huid en lippen altijd ontzettend droog. Nadeel daarvan is dat als je juist weer te voedende lipbalm draagt, je van die witte velletjes krijgt, die ook niet erg charmant zijn met lipstick. Deze scrub van Lush lijkt me heel erg fijn (en lekker), en hé, het is Lush. Ik vind zo ongeveer alles van Lush geweldig, dus dit kan eigenlijk niet misgaan, haha!

popcorn
De lipscrub kun je hier kopen.

Tartan Scarf
Aah, deze sjaals vind ik super leuk! Sjaals zijn sowieso heerlijk als je door de kou moet fietsen, en ze zien er nog leuk uit ook. De tartan print is makkelijk te dragen en gaat waarschijnlijk nooit meer echt uit de mode, dus met zo’n sjaal doe je wel even 🙂

tartan
O.a. hier te koop.

Clark’s Desert Boots
Ik heb een paar schoenen van H&M wat hier erg op lijkt en wat ik echt helemaal kapot heb gelopen. Ik heb er zo ontzettend lang over gedaan om een soortgelijk paar als die schoenen te vinden, en nu heb ik ze eindelijk gevonden! Ze zijn best prijzig, maar ze passen praktisch overal bij en lopen waarschijnlijk heerlijk (want het is Clark’s, en dat zijn de beste schoenen volgens mijn oom. Maar die werkt bij Clark’s, dus dat zou het ook kunnen zijn 🙂 ).

desertboots
De schoenen kun je hier kopen.

Polette Paris bril
Ik heb nog niet zo lang een bril, en eigenlijk wilde ik er ook geen. Totdat ik met een paar van Etnia de winkel uitliep en helemaal verkocht was; brillen zijn helemaal niet suf of lelijk! Je moet gewoon de goede bril kiezen. Dit montuur van Polette vind ik er super leuk uitzien, perfect voor het najaar (en de rest van de seizoen, haha). Extra fijn; dit merk is helemaal niet duur, dus die nieuwe bril heb je zo! als je tenminste kunt kiezen uit alle leuke monturen…

parisbrown
De bril is van Polette.

Dit was mijn wishlist voor deze herfst! Wat staat er op jouw wishlist?

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en tot donderdag!

x

20 gedachtes over “Herfst Wishlist

Geef een reactie

