15 Random Questions Tag

typewriterheader

Zoals ik in dit artikel al vertelde, ik hou van vragen stellen (en dan het liefst heel rare). In deze post geef ik antwoord op 15 vreemde vragen. Lees je mee?

Heb je een bijnaam die alleen je familie gebruikt?
Nee, ik heb niet echt één bijnaam die iedereen gebruikt (zoals mijn zusje), maar de mensen die mij al heel lang kennen noemen me vaak Lotje.

drawing

Wat is je raarste gewoonte?
Oké, deze is wel echt een beetje vreemd, maar ik vind blikken openen met een blikopener heel leuk ,haha! Echt heel vreemd, maar ik vind het echt leuk. En ik teken echt op alles; enveloppen, rekeningen, muren…

Heb je vreemde fobieën?
Laat ik het zo zeggen: als ik ooit tegenover een demontor zou komen te staan, dan zou ik geen idee hebben waar die in zou veranderen (echt niet). Maar ik hou niet zo van het overbekende nagels-over-schoolbordgeluid, haha.

dancing

Wat is je favoriete nummer dat je stiekem keihard opzet als je alleen bent?
Oh, ik heb er echt heel veel! Ik denk dat de ultieme toch wel I Just Can’t Get Enough is van Depeche Mode, of anders Wake Me Up Before You Go Go van Wham!. Heerlijk fout.

Waar kun je je enorm aan ergeren bij huisdieren?
Dat mijn hond nooit luistert en ik dan als een debiel sta te roepen (terwijl ze prima oren heeft)! En dan wel luisteren als mijn vrienden roepen, overloopster.

nails

Wat doe je als je zenuwachtig bent?
Nagels bijten. Ik vind het heel erg stom van mezelf, maar ik denk er op dat moment niet echt bij na, helaas. Ik heb ook al van alles geprobeerd, van die nagellak met vieze smaak enzo, maar niks helpt.

Aan welke kant van het bed slaap je?
Aan allebei! Ik heb een tweepersoonsbed in mijn eentje, en ik lig meestal echt als een soort zeester in mijn bed (voordeel van single zijn!).

starbucks1

Welk drankje bestel je altijd bij Starbucks?
Ik kom eigenlijk nooit bij Starbucks, want ik vind het duur (en ik drink geen koffie). Maar als ik iets bij een koffietentje bestel, is het bijna altijd hot chocolate, altijd lekker! Jammer dat hier in Nederland het meer telt als iets winters, voor bij het schaatsen.

Heb je een beautyregel waarmee je altijd loopt te preken, maar zelf nooit gebruikt?
Nee. Ik zeg altijd dat je al-tijd je make-up moet afhalen, en dat doe ik ook altijd getrouw. Hoe moe ik ook ben, of hoe brak ik me ook voel, die make-up gaat eraf. (Iets wat ik echt niet kan trouwens, is eyeliner aanbrengen. Ik krijg altijd enorm de aandrang om te knipperen, met als resultaat eyeliner tot mijn wenkbrauwen. Oeps!)

shower

Hoe sta je onder de douche?
Altijd met mijn rug naar de douche, gewoon omdat dat praktischer is met shampoo pakken. En zo krijg ik minder shampoo in mijn ogen, ook altijd fijn!

Kun je grappige, maar  rare dingen met je lichaam?
Ja, ik kan mijn hoofd door een soort lus van mijn handen tot mijn elleboog duwen (vinden jullie dat net ze raar klinken als ik?). En ik heb best wel flexibele handen, dus daar kan ik ook wat trucs mee. Ohja, en ik kan mijn ogen helemaal wegdraaien! Succes gegarandeerd.

Wat is je lievelings comfort food, waarvan je weet dat het slecht is, maar wat je toch overheerlijk vindt?
Chocoladetaart, tartufo, burritos en pizza zijn wel echt mijn favoriete soorten eten. Vooral de taart en de burritos; ik weet dat ze slecht zijn, maar ze zijn zo lekker!

Heb je een stopwoord of een uitdrukking die echt bij jou hoort?
Ik heb denk ik niet echt één ding, maar ik sta er wel een beetje om bekend dat ik wat formeler taalgebruik kan hebben. Dingen als ‘mieters’, ‘knalfuif’ en ontzettend sarcastische opmerkingen zijn wel echt my cup of tea ja.

pyjama

Tijd om te slapen; wat draag je?
Nu het weer kouder wordt draag ik vaak een oud shirt met een pyjamabroek (meestal van de Primark, die zijn echt geweldig). Ik heb echt een ding voor pyjama’s, en ik heb er ook heel erg veel; van Moomins tot Londen-print.

Dit waren 15 hele aparte vragen, ik hoop dat je ze leuk vond om te lezen! Aan welke kant van het bed slaap jij? 🙂

Bedankt voor het lezen en tot donderdag!

5 gedachtes over “15 Random Questions Tag

Geef een reactie

