August Favorites

Two glasses of fresh lemonade and a bowl full of lemons outside on a summers day.
‘August is like the Sunday of Summer’ 

Augustus zit er alweer  op! De maand met heerlijk weer, vakantie in de Pyreneeën, lekker veel vrije tijd, maar helaas ook de eerste dag van school… Helaas is de zomervakantie weer afgelopen, gelukkig heb ik mijn favorieten nog!

20150902_161509[1]

Flying Tiger USB-kabel
Ik vind Flying Tiger echt een fantastische winkel, ik vind altijd wel iets wat ik mee móét nemen! Toen ik laatst in Breda weer eens binnenstapte, heb ik deze USB-kabel meegenomen. Misschien niet het eerste wat je zou verwachten tussen iemands favorieten, maar ik ben er zo blij mee! Ik hoef niet meer spastisch op de bank te zitten als ik ondertussen mijn telefoon aan het opladen ben, en bij mijn vader kan ik ‘m eindelijk naast mijn bed leggen in plaats van in de hoek. Het kleurtje is ook vrolijk, lekker zomers. En dat voor maar drie euro!

aug

Catrice Photofinish Foundation
Dit product lag eigenlijk een beetje te verstoffen in mijn kast, want eigenlijk was de kleur te donker. Toch besloot ik laatst een poging te wagen, en ja hoor, in de zomer is ‘ie perfect! De dekking is geweldig en heel natuurlijk, afpoederen is niet meer nodig en je ziet er bijna gephotoshopt uit! Het enige nadeel hieraan is de kleur; die kan ik met mijn bleke huid alleen in de zomer dragen. Als je niet zo’n Sneeuwwitje bent is dit echt een aanrader.

lemon
Bron

Citroenlimonade 
Ik heb ooit eens overheerlijke citroenlimonade gedronken bij La Place, maar helaas hebben ze die niet meer, zo jammer! Hun limonade was echt heel lekker als je dorst had, en ook niet zoet maar juist zuur. Nadat ik er dus achter kwam dat La Place deze niet meer verkoopt, ben ik op zoek gegaan naar een recept om het zelf te doen, en het resultaat is super! Een tikje zuur en precies genoeg gezoet. Het recept wat ik heb gebruikt vind je hier.

adria
Bron

Adidas Adria Low Sneakers
Toen ik deze schoenen in de Adidaswinkel in Praag zag dit voorjaar, was ik al gelijk verkocht. Ik heb ze een week later in Nederland gekocht, maar ik vond ze moeilijk te combineren en ik heb ze ook niet veel gedragen. Op vakantie had ik ze wel meegenomen, en daar ben ik zo blij mee! Er zitten heel veel kleuren in, dus met bijna elke kleur combineert ‘ie wel. En ze lopen super lekker, haha.

aug1

Neutrogena Visibly Clear Skin Stress Control Exfoliator
Ik heb de beste voor het laatst bewaard, want dit product is echt ge-wel-dig. Ik heb een huid die nog al snel van slag is, en als ik ook maar een beetje stress heb slaat dat op mijn gezicht, helaas. Dit product is voor zo’n soort huid gemaakt en helpt zo goed om je huid zuiver te houden! Ik gebruik het elke ochtend en avond, en het heeft duidelijk effect. Je kunt dit product niet in Nederland kopen, maar wel in de drogisterijen in Engeland of Frankrijk en online bijvoorbeeld hier.

Dit waren mijn favoriete producten in augustus, wat waren die van jou?
 Bedankt voor het lezen en tot maandag!

10 gedachtes over “August Favorites

Geef een reactie

