Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer

Ik denk dat ik verliefd ben. Mijn nieuwe liefde ligt hier naast me; prachtig gebruind,  licht Frans accent, valt op hele bleke meisjes en ruikt naar chocola. Nee, ik heb het hier niet over een jongen, maar over mijn nieuwste beauty-aanwinst. ‘Cause who needs love when you got makeup & chocolate (al helemaal als het allebei in één product zit!), right?

20150814_101626[1]

Jokes aside, ik ben wel echt heel erg weg van dit product. Ik ruik er constant aan, want de bronzer ruikt heerlijk naar vanille en chocolade! Ik zag ‘m langskomen bij een aantal Youtubers, en hij leek zo licht dat zelfs ik hem zou kunnen dragen (want ik ben vrij bleek, dus meestal vallen bronzers oranje uit), dus ik heb deze beauty meteen besteld!

20150813_17294820150813_173123
20150813_17300820150813_173026

De verpakking vind ik leuk. een beetje kitsch, maar dat mag wel van mij. Ik vind vooral de rand met Griekse versiersels leuk op de bovenkant, en de sluiting is ook heel erg leuk gedaan! De grote spiegel binnenin is ook fijn. Ik weet niet zeker of ik die ga gebruik, maar dit maakt het wel een fijn product voor mee op reis. Tot zover ben ik dus erg positief! Wel had er van mij een print op de bronzer zelf mogen zitten, dat had ik nog net iets leuker gevonden.

too-faced-milk-chocolate-soleil-5too-faced-milk-chocolate-soleil-6

Het pigment is erg goed! De kleur is heel licht, wat ik ongelofelijk fijn vind. Eindelijk een bronzer die ik, als het bleke spook wat ik in de winter ben, ook kan dragen! Helaas zijn swatches op mijn arm amper zichtbaar, want ik ben nu redelijk gebruind. Hoe ironisch; ik kocht dit product voor mijn bleke huid, ben ik te bruin voor swatches, haha! De swatch is daarom van deze blog.

back20150813_173008

Hoewel er op de achterkant met koeienletters staat dat dit een matte bronzer is, is dat niet helemaal waar. Er zitten minuscule glittertjes is, maar die zie je amper. Voor mij is ‘ie mat genoeg. Het poeder is niet grof of korrelig, eerder heel crème-achtig. Dit ziet er ook natuurlijker uit, ook een pluspunt!

Voor in de zomer vind ik de bronzer eerder geschikt voor een sunkissed-look, maar ik denk dat ik ’s winters, wanneer mijn bruine kleurtje er weer helemaal af is, ook prima kan gebruiken om mee te contouren. Voor een donkerdere huid lijkt me dit geen geschikte bronzer, dan zou het eerder een soort matte highlighter worden.

20150813_17294820150813_173142

Pluspunten
+ Geschikt voor bleke huidjes
+ Heerlijke chocoladegeur
+ (Nagenoeg) mat
+ Geweldige pigmentatie
+ Leuke verpakking
+ Grote spiegel
Minpunten
– Er zitten nog wel kleine glitters in
– Niet geschikt voor meiden met een donkerdere huid
– De prijs (30 euro) is niet voor iedereen even fijn

20150813_190015

Mocht je net als ik op zoek zijn naar een fijne bronzer, die mat is en niet te oranje of te donker, dan raad ik je deze echt aan! Mocht je nou een donkerdere teint hebben, maar wel een bronzer willen met zo’n geweldige geur, dan kun je altijd nog voor de andere twee Too Faced Chocolate Soleil Bronzers gaan; hij is er ook nog in Chocolate en Dark Chocolate.

Ik hoop dat je deze review leuk vond om te lezen, ik hoor het heel graag als je nog tips hebt! Ik ga nog even genieten van de heerlijke geur. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

4 gedachtes over “Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer

Geef een reactie

