Three Things Tag

wimbq

Tijd voor een tag! Ik was op zoek naar een leuke tag, en deze leek me wel grappig om eens te doen. Ik hoop dat je het leuk vind! De tag werkt als volgt: je hebt een categorie en je moet daarin drie dingen noemen. (Op dit moment rijden er echt asociaal grote tractoren over het erf naast het huis, echt om gek van te worden als je iets probeert te typen,aaargh. Maar dit terzijde.)

Drie dingen in mijn tas
Een notitieboek. De mensen die mij persoonlijk kennen zullen deze wel herkennen, want ik heb namelijk altijd en overal een notitieboek bij me! Ik kan soms zomaar een goed idee hebben of iets willen onthouden, daarvoor heb ik altijd een boek bij de hand.

Lippenbalsem. Ik kan echt niet zonder! Mijn lippen zijn vaak zo droog, en dan is het fijn ze even in te kunnen smeren. Ook kan een gekleurde lipbalm je mooie,natuurlijk rode lippen geven, een soort van my lips but better effect, haha.

Oortjes. Ik luister echt heel veel muziek, dus ik heb altijd wel eeen paar of twee in mijn tas zitten. Ik verslijt ze ook super snel, maar gelukkig zijn mijn favoriete oortjes van HEMA, dus dat scheelt weer!

Drie dingen op mijn bureau
Rozijntjes. Ja, ik weet dat het kinderachtig klinkt om rozijntjes te eten (wie kent ze niet, het rode pakje Sunmaid-rozijntjes) maar ze zijn gezond en lekker en ik kan niet werken zonder! Ik heb ze altijd binnen handbereik als ik lang bezig moet zijn.

To do list. Die zit meestal in mijn notitieboek dat ook mee in mijn tas gaat, maar ik heb veel verschillende, voor verschillende dingen (school, blog, reizen et cetera). Ik vind het fijn om de dingen die ik heb gedaan af te strepen, dan voelt het nog productiever, haha.

Papier om op te doodelen (is dat een woord?). Als ik aan de telefoon ben, moet wachten op een update of traag internet zit ik te kliederen op alles wat er niet belangrijk uitziet.

desk

Drie favoriete meubels in huis
Gouden stoel. Ik heb ooit in een tweedehandswinkel een supergave gouden stoel a la Marie Antoinette gekocht, en ik ben er zo blij mee! Het ding zit heerlijk, en iedereen vindt ‘m leuk.

Nieuwe bank. We hebben sinds gisteren een nieuwe bank, en het is nu al een favoriet. Het is een hoekbank, maar je kun er nog een stuk onderuit trekken waardoor de rest net zo lang wordt als de hoek, als een slaapbank (als jullie me nog kunnen volgen).

Mijn bed. Dit is misschien wel mijn meest geliefde ding in huis, haha! Ik heb een tweepersoonsbed, en ik vind het heerlijk. Ik rol superveel in mijn slaap, dus het is echt een uitkomst. En in de winter kan ik me als een burrito oprollen in mijn tweepersoons dekbed.

bank

Drie favoriete fruitsoorten
Blauwe bessen. Don’t blink. Dat is bij ons thuis wel echt van toepassing als ik en mijn zusje doorhebben dat we blauwe bessen hebben. Binnen een paar minuten hebben we met z’n tweeën de hele bak leeg. Oeps!

Druiven. Zoals ik al zei, ik hou van rozijnen, maar ook van gewone druiven. Rode druiven uit de diepvries zijn heerlijk, vooral met deze hitte. Als je het nog niet kende, probeer het! Het is echt de moeite waard, ik beloof het.

Aardbeien. Aha, de klassieker, Ik hou, zoals iedereen op deze aardbol geloof ik, van aardbeien. Heerlijk in de zomer, vooral uit eigen tuin. Superlekker met suiker of chocolade, of gewoon naturel.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Veracamilla. Haar reviews vind ik handig, en haar fotoverslagen vind ik ook altijd heel leuk om te zien.

Nicolish. Ook een beautyblog, van iemand die ook altijd fijne reviews schrijft over leuke producten.

WordPress. Verder volg ik niet echt elke dag blogs (de twee bovenstaande bekijk ik ook niet hardcore elke dag), maar meer de blogs die ik volg en die een nieuw artikel hebben.

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Too Shy – Kajagoogoo. Dit lied krijg ik echt niet meer uit mijn hoofd. Nu ik er al aan denk zit het weer in mijn hoofd. Aargh!

Waiting for Love – Avicii. Dit nummer is ook lekker catchy en blijft met gemak twee dagen hangen nadat ik het heb gehoord.

Pascualtita – The Derevolutions. Dit nummer is niet zo heel erg bekend, maar super zomers. Het doet me denken aan snorkelen tussen de tropische vissen en cocktails drinken uit een kokosnoot op een wit strand. Heerlijk!

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
De hond uitlaten. Zodra ik klaar ben met deze blogpost moet ik even wandelen met Sientje. Maar ik geloof dat dat nog wel even kan wachten, aangezien ze hier naast me ligt te slapen.

Zal ik in bad gaan of niet? To bathe or not to bathe? Ik twijfel altijd heel lang of ik in bad ga of niet. Raar eigenlijk, want ik vind het wel heel fijn.

Deze tag is best wel lang. Of ligt dat aan mij?

bath

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid
Diana (disfordazzle). Ze lijkt mij hartstikke aardig en gezellig, en ik denk dat onze muzieksmaak ook wel goed matcht.

Vera (veracamilla). Ook zij lijkt me heel aardig, heel grappig en iemand die heel gevoelig is.

Amber (fashionemble).Van haar weet ik het! Ze is aardig, grappig en altijd bereid om met me achterop te fietsen, haha.

Drie favoriete sporten
Atletiek.
Natuurlijk staat deze op nummer 1, want dit is de sport die ik beoefen!

Hardlopen. Het maakt mijn hoofd leeg en juist door me uit te putten, voel ik me levend.

Paardrijden. Dit heb ik tien jaar lang gedaan, maar ik ben er toen om verschillende redenen mee gestopt. Nu we op het huis van mensen passen die ook paarden hebben, heb ik het weer een aantal keren gedaan, en ik vind het dan toch best leuk!

paard

Drie dingen waar ik gelukkig van word
Een nieuw favoriet nummer vinden. Aaah, ken je dat gevoel? Wanneer ik een nieuw nummer heb gevonden waarvan ik helemaal weg ben kan ik me echt zo gelukkig voelen!

‘Gewone’ dagen. Van die dagen waarop het niet je verjaardag of Kerstmis is, maar die onverwacht toch heel erg fijn zijn.

Weekend. Als ik op vrijdag weer eens tot vier uur op school moet zitten om daarna nog te werken, kan ik me zo blij voelen op het moment dat ik op mijn fiets stap en naar huis ga, met alleen twee vrije dagen voor me.

Drie favoriete quotes
Sonnet XVII  – Pablo Neruda. Niet echt een quote, maar een prachtig sonnet over liefde.

When nothing is sure, everything is possible. Niet altijd zoveel piekeren, het kan nog alle kanten op.

Als je je eigen droom niet bouwt, zullen anderen je huren om de hunne te bouwen. Doe wat je zelf leuk vind in het leven, staar niet blind op één ding.

sonnet

Drie vakantiebestemmingen
Londen. Londen is een stad waar ik wel wil wonen. Mijn tante en oom wonen er, en ik hoop binnenkort nog een keer bij ze op bezoek te kunnen. Het is er heel gezellig en de stad is geweldig!

Rondreis door het Verenigd Koninkrijk. Of Italië, dat vind ik ook geweldig.

Een wereldreis. Iets wat ik nog zo graag zou doen! Gewoon zo veel mogelijk van de wereld zien.

Drie dingen die ik dit jaar wil doen
Een fantastische verjaardag hebben. Vorig jaar had ik niet echt een leuke sweet sixteen, om persoonlijke redenen. Dit jaar hoop ik vorig jaar ruimschoots goed te maken!

Een goede voorbereiding op mijn examens. Ik moet na de zomervakantie echt aan het werk, en ik hoop een zo goed mogelijke basis te kunnen leggen.

Een nieuwe baan. Mijn huidige baan is niet echt heel leuk, en ik zou ook graag wat meer verdienen. Ik ben er mee bezig, dus hopelijk heb ik binnenkort een baan die ik al heel lang wil. Fingers crossed!

Dit was ‘m dan! Respect als je alles hebt gelezen, want ik vond het best veel. Ik tag niemand in het bijzonder, maar iedereen die wil kan de tag natuurlijk overnemen. Bedankt voor het lezen!

11 gedachtes over “Three Things Tag

Geef een reactie

