July Favorites

Juli is alweer bijna voorbij! Rapport ophalen, zomervakantie, naar Duitsland en heel veel regen, de maand ging best wel snel! Tijd voor een rijtje met mijn favorieten van deze maand.

Sleek Face Form Palette
Ik heb dit palette van Sleek al een tijdje, maar ik gebruikte alleen maar de blush. Ik snap nu niet meer zo goed waarom, want het hele palette is zo fijn! er zitten een mooie matte bronzer, sprankelende highlighter en de blush Rose Gold. Het pigment is van allemaal supergoed, en zeker de highlighter is super in combinatie met mijn bril. De verpakking is ook handig, met een grote spiegel binnenin. Perfect voor mee op vakantie!

sleek1

Pinterest
Eigenlijk is het hierbij het hetzelfde verhaal als met het Face Form palette, want ik had al best lang een account op Pinterest, maar ik deed er niks mee. Toen ben ik er uit verveling weer mee begonnen, en nu ben ik best wel verslaafd! Het is heel handig als je je verveelt of inspiratie nodig hebt.

pinterest-icon_logo
Bron 

The Weeknd – Can’t Feel My Face
Dit nummer heb ik gisteren pas ontdekt, dus het stond nog niet in mijn Summer Songs-lijstje. Terwijl ik dit schrijf, heb ik het ook de hele tijd op repeat, haha. Het is echt super catchy, en de zanger heeft een stem die erg veel lijkt op die van Michael Jackson. Goede combi.

Nutella s’more Sandwich
Dit receot is echt perfect voor mensen die trek hebben in iets lekkers, lui zijn en niet malen om een aantal calorieën teveel (want dat is bij dit recept zeker het geval!). Het is superzoet maar damn, het is echt perfect voor mensen die net als ik iets lekkers willen, maar niet naar de supermarkt willen en te lui zijn om echt te gaan bakken. Het recept vind je hier.

nutella
Bron

Kippen
Dit is wel een favoriet die net in het lijstje kan, want vanaf vandaag hebben we kippen! Ik had die toen ik klein was ook al, maar toen gingen we verbouwen en daarna hebben we ze niet opnieuw genomen. Nu dus wel! Ik vind het nu al heel leuk om gewoon naar ze te kijken, dus dit is zeker een blijvende favoriet, haha.

20150730_170825[1]

6 gedachtes over “July Favorites

  1. Huh ik dacht dat ik een reactie had geplaatst maar hij is weg haha. In ieder geval: wat leuk dat je kippen hebt! Ik wil altijd nog rose gold proberen, ziet er zo mooi uit! xo

    Like

Geef een reactie

