Summer songs

Ook al kun je het niet zien aan het weer, het is wel degelijk zomer. Dat betekent vakantie!  Deze zomerse nummers heb ik momenteel op repeat staan.

Jaaa, Maroon 5! Ik luister al sinds ik klein was naar deze band, en ook dit nieuwe nummer vind ik weer super leuk! Er is ook een ‘nette’ versie van het lied, maar die vind ik minder goed klinken.

Dit nummer vind ik ook ontzettend leuk! Super zomers en je wordt er meteen vrolijk van. Kom maar op met die warme avonden en koele drankjes!

Ik heb Sunday Sun nu twee keer live gezien, en wat zijn ze goed! Ik word eigenlijk van bijna al hun liedjes vrolijk, maar dit nummer is echt mijn favoriet. Perfect voor de zomer! De videoclip die erbij zit vind ik ook heel erg leuk.

Iets meer house, maar wel een fijn nummer om bijvoorbeeld op te gaan hardlopen. De melodie krijg je niet meer uit je hoofd en de naam van de dj is niet uit te spreken, maar het nummer is leuk!

En als laatste een nummer dat al weken in de hitlijsten staat. Ik ben het na het zo vaak te hebben gehoord ook nog lang niet zat! En dan te bedenken dat de zangeres pas 14 jaar is! Superknap.

Dit waren mijn ‘Summer Songs’! Ik heb op het moment nog veel meer nummers die ik super veel draai, maar dit zijn de meest zomerse. Bedankt voor het lezen!

2 gedachtes over “Summer songs

Geef een reactie

