Would you rather… – Make-up versie

Ik houd van vragen stellen. Rare, willekeurige vragen. Vandaag ga ik mezelf ondervragen over make-up en beauty, via een ‘Would you rather’ (oftwel: ‘Zou je liever…’)! Voor de mensen die dit niet kennen: je krijgt steeds vragen met daarin twee dingen waaruit je moet kiezen. (De tag heb ik overgenomen van Nicolish, een heel erg leuke blog over beauty!) image
Bron: Tumblr

Zou je liever… Alleen foundation dragen, of alleen mascara?

Ik zou momenteel voor de mascara gaan. Mijn huid ziet er heel goed uit nu het zomer is, en door mijn bril worden mijn ogen vergroot, dus een beetje lange wimpers komt dan wel mooi uit! Sowieso vind ik mijn gezocht er zonder mascara een beetje kaal uitzien.

Nooit nagellak dragen, of altijd dezelfde kleur?

Uhm, ik denk dat ik voor nooit zou gaan. Ik heb nogal korte nagels en als ik ooit nagellak opdoe, blijft het nooit lang zitten. Ik vind het onhandig en niet mooi bij hele korte nagels, dus ik zou het niet missen.

Spinnenpoten hebben, of te oranje foundation dragen?

Deze twee vind ik allebei echt vreselijk, maar ik denk dat ik nog liever spinnenpoten zou hebben. Te donkere foundation is echt mijn beauty nightmare, dus loop nog liever met geklonterde wimpers. Ik denk ook dat dat minder opvalt dan een heel oranje gezicht, haha.

Je make-up zelf doen, of laten doen?

image
Bron: Pinterest

Ik vind mijn eigen make-up doen heel leuk, maar het lijkt me ook wel leuk om het en keertje echt helemaal te laten doen. Toch zou ik voor elke dag het liever zelf doen, omdat dat gewoon makkelijk is.

 Nooit je wenkbrauwen bijtekenen, of juist altijd, met een veel te donkere kleur?

Ik denk dan maar nooit, ook al vind ik dat een beetje kaal staan. Ik heb van mezelf al vrij volle wenkbrauwen, en ik heb ze toch liever au naturel  dan in van die strakke zwarte blokjes, haha.

 Alleen nude lipsticks dragen, of juist alleen maar opvallende? image
Bron: Tumblr

Alleen nude, sowieso. Ik draag alleen maar nude lippenstift, alleen fel op feestjes of gala’s. Ik vind een knalrode lipstick bij mezelf niet mooi voor overdag, veel te fel!

 Altijd te heftige blush dragen, of altijd chips in je nagellak hebben?

Altijd chips dan maar. Ik heb dat eigenlijk altijd als ik nagellak op heb, en het interesseert me niet zo. Blush, aan de andere kant, vind ik echt alleen mooi als het heel natuurlijk is. image
Bron: Tumblr

Dit was ‘m dan! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en als je de tag leuk vond, neem hem over!

Geef een reactie

