Dingen die ik nog wil doen

london

Nu het vakantie is, notities de prullenbak in mogen en mijn schooltas naar de kapstok is verbannen, kom ik eindelijk toe aan dingen die ik nog graag wil doen. Mijn echte bucketlist is ontzettend lang, dus ik heb hier een kleine selectie gemaakt!

Leren kalligraferen
Vroeger heb ik op de basisschool wel kalligrafie gehad, maar ik ben het verleerd. Volgens mij is het ook wel iets wat je echt elke dag bij moet houden, anders ben je het snel kwijt. Het mooie van kalligraferen vind ik de ruime keus; je kunt voor barok gaan met veel decoratie en krullen, of juist voor minimalistisch, met strakke lijnen. Ik zou dit heel graag nog een keer leren, maar ik weet niet of ik er deze vakantie al mee ga beginnen.

kalligrafie
Bron

Sterren herkennen
Vroeger liet mijn moeder me ’s nachts, als het helder was, wel eens allerlei sterrenbeelden zien. Ze vertelde dan ook de verhalen die er volgens de mythologie bij horen. Ik kan nog steeds wel wat sterrenbeelden herkennen, maar ik wil er graag meer leren. Een nacht naar de sterren kijken lijkt me ook echt heel gaaf, dat ga ik zeker doen deze vakantie!

sterrenkijken
Bron

Meer tekenen
Ik teken eigenlijk al zo lang als ik me kan herinneren, maar dit jaar had ik het er te druk voor. Het resultaat is dat ik het een beetje kwijt ben, en te ongeduldig ben om er echt voor te gaan zitten en het weer goed op te pakken. Ook moet ik altijd een onderwerp hebben, waarover ik graag wil tekenen.
tekenen
Bron

Mijn vakantie naar Londen plannen
Ik ga deze zomer ook op vakantie, maar in herfstvakantie wil ik heel graag weer terug naar Londen. Ik ben er in februari geweest, en ik denk dat ik toen een beetje verliefd ben geworden op de stad. Ik plan deze reis zelf, ook al ga ik wel met anderen. Ik wil graag aan mezelf laten zien dat ik wél kan plannen (iets wat ik normaal nooit doe), en dat het nog leuk kan zijn ook.
london
Bron

Series kijken en boeken uitlezen
Ik lees sowieso veel. Het punt is, dat ik alles door elkaar lees en daardoor heb ik een berg boekenseries waarvan ik de eerste twee delen wel heb gelezen, maar het slot niet. Tijd om dat eens allemaal in te halen! Mijn to watch-lijstje is zo onderhand ook enorm, maar ik ben al hard op weg! Met dit regenachtige weer schiet dat wel op, haha.
boeken
Bron

Natuurlijk heb ik nog veel meer dingen die ik deze zomer echt wil doen. Ik wil vooral ontstressen, ik ga een poging wagen om bruin te worden, en natuurlijk veel leuke dingen doen met vrienden. Ik denk dat het, ondanks het weer van nu, een hele leuke zomer gaat worden!

Geef een reactie

